English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
...Priča u kojoj mašta, inovativnost i kreativnost nema granica...

srijeda, 18. siječnja 2012.

DIY Okvir za slike

Čast mi je danas ugostiti moju dragu prijateljicu Mariju s bloga Tousled day.  Zavirite u njen kreativni kutak koji obiluje s pregršt maštovitih i kreativnih ideja! 

Hvala ti Marija na posjeti i dobro došla! ;)




Ja sam Marija i dolazim sa bloga Tousled day. Jako sam sretna što danas sudjelujem u nezavršenoj priči moje drage prijateljice. 




Hvala što me primaš :)





Nakon što sam vrućim silikonom napravila cvjetove, sve sam poprskala bijelim sprejem. 

(Mjesto za sliku sam prekrila papirom tako da ostane prozirno -> to je ovaj žuti dio)

Nakon što se osuši, imamo okvir za slike. 




Broj komentara: 6:

  1. Ispit je davno proša... a ovdje ništa nova... :( cccc

    OdgovoriIzbriši
  2. Hej, stvarno svaki dan otvaram Fabulu infinitus nadajući se da ćeš iznenaditi svijet nekim svojim, posebnim, tebi svojstvenim uratkom. Eto, tek toliko da znaš... :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ok, sada stvarno... ovog okvira mi je puna kapa!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. hahahaha jesi me nasmijala :)) nemam ti šta reć...znaš mene ;) ...al potrudit ću se...

    OdgovoriIzbriši