English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
...Priča u kojoj mašta, inovativnost i kreativnost nema granica...

četvrtak, 22. prosinca 2011.

DIY Naljepnice za prozor


Ujna me zamolila da joj ukrasim prozorska stakla poslovnog prostora, na način da  nacrtam razne božićne motive bojama za staklo. Kako sam se prvi put susrela s tim bojama, ne čitajući upustva, a zbog želje da što prije započnem s kreativnim radom, prionula sam na posao crtajući motive direktno na staklo. Naposljetku sam dobili lijepe sličice, ali i bol u ruci od istiskivanja boje i jednoličnih pokreta :)) I na kraju obavljenog posla, počela sam pregledavat ambalažu u kojoj se nalaze boje, te ustvrdila da sam mogla taj isti posao obaviti na lakši način - sjedeći za stolom i crtajući na prozirnoj foliji :)) što ću u nastavku i prikazati....
I da, još samo nešto ;) - dok sam crtala  prolaznici su diskutirali da bi mi bilo jednostavnije da sam kupila naljepnice i zaljepila, a ne se mučila crtati..., ali ljudi moji, najlakše je nešto kupit, naravno ako imamo novca, ali veća je radost kad se sami oko nečaga potrudimo, kad na kraju vidimo lijep produkt našeg rada, zar ne?

Nacrtajte na papir željeni motiv...


Stavite prozirnu foliju (skroz glatku) preko crteža...


Crnom bojom ocrtajte prethodno nacratni motiv...


Pustite da se suši 1-2 sata...


Obojite sliku i neka se suši 24h....



Na kraju odljepite sliku s folije i zalijepite na staklo!






I još malo slika... :)








A.

1 komentar: